For os er det vigtigt, at du opnår en ressourcebesparelse når du vælger, at outsource din lønadministration til os. Derfor arbejder vi, i samarbejde med dig målrettet på, at optimerer processer og systemer så meget som muligt, så du opnår besparelser på blandt andet de interne ressourcer.
AMESTO ACCOUNTHOUSE
Interim Økonomispecialist.
Med en interim løsning sikres din virksomhed kompetencer og ressourcer, når behovet er størst.
Du er her:
Økonomispecialiter til din virksomhed.
Amesto AccountHouse tilbyder specialistvikarer indenfor økonomi.
Når du vælger en økonomispecialister hos Amesto AccountHouse starter en nøje granskning af dine behov og forventninger samt en udvælgelsesproces, som varetages af en af vores konsulenter. På den måde sikrer vi, at det er de rigtige kompetencer der tilknyttes dit projekt.
Der vil blive udvalgt flere matchende kandidater, som vil blive præsenteret for dig, så vi gennem en åben dialog opnår det bedste resultat gennem processen og du binder dig først, når der er truffet valg om en bestemt kandidat, og denne er godkendt skriftligt.
Både løbende og ved endt ansættelse, følger vi op på medarbejderen overfor dig, for slutteligt at evaluere forløbet. Herved sikrer vi, at du er tilfreds og sikrer også kvaliteten af vores og kandidatens indsats.
“Vores erfarne økonomimedarbejdere varetager din opgave, og vi hjælper alle typer og størrelser af virksomheder med deres økonomi.”
VIKARER HOS AMESTO ACCOUNTHOUSE
Vores vikarer indenfor regnskab, løn og økonomi er nøje udvalgt og vi vurderer deres profil på flere punkter, herunder bl.a. på følgende:
Kvalifikationer:
I det indledende interview med kandidaten noterer vi os de kvalifikationer, som kan sikre, at virksomheden har indblik i mulighederne med vikaren.
Kompetencer:
Vikarens kompetencer vurderes på en overordnet niveau så det klarlægges i hvilket omfang kandidatens kompetencer strækker sig.
Personlighed:
I forhold til opgavens art og virksomheden forsøger vi at matche personligheden med jobbet samt de kollegaer, kunder og leverandører der skal arbejdes med.
Sociale kompetencer:
Netop fordi vikaren er i virksomheden i kortere tid, er det vigtigt også at have kendskab til de sociale kompetencer og vi vurderer også dette i forløbet.
Forretningsforståelse:
Ved deltagelse i en virksomheds regnskabs- og økonomi funktion, er det en fordel, at vikaren har en god forståelse af, hvordan en forretning sædvanligvis er opbygget og det er også et emne vi drøfter med kandidaten.
Pris og ydelse:
Vi vurderer, om kandidatens egne forventninger til lønniveau stemmer overens med markedssituationen og kandidatens øvrige niveau.
Specialister vi typisk udbyder vil være: Debitoransvarlig, Controller, Financial controller, Business Controller, Regnskabschef og Økonomichef.
Har du brug for en mindre specialiseret vikar som All round bogholder, lønbogholder, debitorbogholder, kreditorbogholder, regnskabsassistent eller noget andet så kontakt os her