Søge hjemmeside:

SIMPLIFYING BUSINESS

Amesto Payroll.

Du er her: Hjem Lønadministration / Lønsystemer
 

Det skal ikke være jeres lønsystem der afgør, hvilket lønbureau I kan vælge.

 

Derfor arbejder vi i de fleste danske lønsystemer. Vi kan arbejde videre på det lønsystem, som allerede er integreret i virksomheden, og på den måde undgår i at skulle igennem en ny opstart, der andre steder også vil betyde et skift af lønsystem.

Når vi kan overtage et eksisterende system, kan vi ofte overtage den eksisterende lønadministration i løbet af meget kort tid.

Hvis jeres nuværende lønsystem ikke er tidssvarende, eller I ønsker at skifte system i forbindelse med skift af lønadministration, kan vi tilbyde jer to løsninger:

Vi stiller et lønsystem til rådighed, som administreres af os og installeres på vores servere. Vi hjælper jer med at vælge et lønsystem, vil være optimalt for jer og de behov og ønsker I har.

Danløn

Hvis din virksomhed bruger Danløn til lønadministration og overvejer outsourcing, så vil vi gerne hjælpe. Hos Amesto Payroll har vi lønkonsulenter, der er specialister i Danløn.

LESSOR

En lønløsning til alle behov Alt efter dine behov tilbyder Lessor flere lønsystemer: Lessor-løn og Lessor-PM, herunder også lønmoduler til Microsoft Dynamics NAV og AX.

Zenegy

Zenegy er et af fremtidens førende løn – og tidsregistrerings- systemer som brænder for fremtidens teknologi kombineret med den moderne finansielle softwarepakke.

"Vores erfarne løn- og personalemedarbejdere varetager opgaven, og tilknyttes direkte til din virksomheden som faste kontaktpersoner. Vi hjælper alle typer og størrelser af virksomheder med deres lønadministration."

 

AMESTO BLOG

Det skal du tage hensyn til, når du skifter lønsystem

At skifte lønsystem er en betydningsfuld beslutning for enhver virksomhed. Det kræver omhyggelig overvejelse af flere nøgleelementer for at opnå en gnidningsfri overgang og optimal udnyttelse af det nye system. Processen indebærer ikke blot tekniske aspekter, men også menneskelige og organisatoriske hensyn.Centrale fokuspunkter omfatter:

  • Planlæg på forhånd
  • Beregn ekstra tid
  • Sørg for en smidig overgang

OPTIMALE LØSNINGER

Benchmarking af løn- og økonomiløsninger.

Du har mulighed for, at få lavet en benchmark af din nuværende løn- eller økonomiløsninger, så kan du se om du har de optimale løsninger både i forhold til omkostninger og tidsforbrug.

AMESTO TRUST CENTER

Få svar på alle de praktiske spørgsmål.

For at sikre leveringen af teknologi og services, har vi etableret Amesto Trust Center. Målet er at give dig den information du skal bruge for at træffe beslutning om Amesto som samarbejdspartner og leverandør. Informationen dækker produkter og services relateret til Security, Privacy, Transparency, Compliance og Corporate Social Values ​​(CSV).

AMESTO NORDIC SHARED SERVICE CENTER

Få hjælp til det meste.

Uanset om du har brug for nye forretningssystemerVikarer til økonomi eller hjælp til regnskab, løn og HR så kan du få det hos os. Vi er en one-stop-shop og du kan få alt den hjælp du har brug for til, at drive din virksomhed i Norden.